Serwis zewnętrzny - punkty serwisowe

TOWAR PODLEGA GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ ZEWNĘTRZNY PODMIOT – PRODUCENTA SPRZEDANEGO TOWARU

Gwarancji na Twój towar udziela jego producent. Sprawdź na karcie gwarancyjnej, którą otrzymałeś w momencie odbioru towaru, w jaki sposób dokonać zgłoszenia reklamacyjnego.
Roszczenia z tytułu gwarancji zgłoszone bezpośrednio do producenta bądź poleconego przez niego autoryzowanego serwisu najczęściej rozpatrywane są w sposób szybszy i mniej uciążliwy niż reklamacje składane u sprzedawcy towaru.

ProData nie bierze odpowiedzialności za poufność danych w przypadku przekazania sprzętu do serwisu zewnętrznego.

 

Wybrane punkty serwisowe

Tutaj umieściliśmy informacje kontaktowe o autoryzowanych punktach serwisujących produkty wybranych marek.

  Infolinia Autoryzowany Partner Serwisowy
Acer 0 801 080 650  
Asus 0 (22) 571 80 40  
Brother 0 (22) 535 50 35 Blasc Sp. z o.o. ul. Młynarska 48, Warszawa
D-Link 0 801 022 021  
Eizo 0 (22) 675 45 10 Alstor, ul. Wenecka 12, Warszawa
Epson 33 8130 216 AC Serwis, ul. Jeżycka 33, Poznań
Fujitsu-Siemens 0 (61) 85 28 726 RAM-SERWIS, ul. Chwaliszewo 70, Poznań
HP 0 801 800 235  
Lexmark 0 (12) 290 14 05  
LG 0 801 54 54 54 NIKU Serwis, ul. Składowa 5, Poznań
NEC 0 (33) 829 82 90 CSS Beskidy Sp. z o.o., ul. E.Plater 14, Bielsko-Biała
Philips 0 (61) 852 30 78 NIKU Serwis, ul. Składowa 5, Poznań
Samsung 0 (61) 852 30 78 NIKU Serwis, ul. Składowa 5, Poznań
Sharp 0 (61) 852 30 78 NIKU Serwis, ul. Składowa 5, Poznań
Toshiba 0 (61) 852 30 78 NIKU Serwis, ul. Składowa 5, Poznań

 

Jeśli masz problem z odnalezieniem informacji, jak zgłosić reklamację u producenta sprzedanego przez nas towaru, skontaktuj się z nami pod nr telefonu: 061 841-74-45, bądź wyślij mail na adres reklamacje@prodata.pl.