Opieka nad infrastrukturą informatyczną, którą świadczymy dla naszych Klientów, wiąże się z pracą bezpośrednio przy komputerze lub serwerze danego Klienta. Aby usprawnić i zdecydowanie przyspieszyć wszelkie prace interwencyjne czy konserwacyjne, korzystamy między innymi z możliwości, jakie daje zdalna obsługa Klienta. Oczywista w tym przypadku jest oszczędność czasu (każdorazowy dojazd do Klienta) i skrócenie czasu reakcji ze strony naszego serwisu.
Zdalna obsługa Klienta możliwa jest dzięki wykorzystaniu licencjonowanego oprogramowania TeamViewer. Pozwala on na współdzielenie pulpitu komputera. Nasi serwisanci mogą zatem zdalnie pracować na komputerze Klienta, tak samo jak wtedy, gdy pojawiają się osobiście w jego firmie. Wszystko odbywa się oczywiście pod pełną kontrolą właściciela komputera. Program TeamViewer jest bardzo prosty w obsłudze, nie wymaga żmudnych konfiguracji. Wystarczy go pobrać i uruchomić. Resztę prac wykona nasz serwis.
Więcej informacji na temat możliwości i warunków wykorzystania zdalnego połączenia przedstawią Państwu pracownicy naszego serwisu.